Σάββατο, Ιουνίου 21

Σαββατιάτικη Ιδέα!

Άυτην την στιγμή είμαι στο μπαλκόνι ενός φίλου μου. Γράφω αυτό το πόστ για να δημιουργήσω στον εαυτό μου ένα συναίσθημα κοινωνικής δεσμευσης, για την εφαρμογή μιας ιδέας που προέκυψε στην συζήτηση μας.
Η ιδέα έχει να κάνει με κάτι που προσεγγίζει την έννοια 'κοινωνική εκπαίδευση',... όχι με την έννοια της δημόσιας, για να ξεκαθαριζόμαστε...

Το γεγονός οτι η πληροφορία είναι κάτι το οποίο είναι δεδομένο. Το οτι ο καθένας απο εμάς έχει γνώσεις που μπορεί να είναι χρήσιμες σ κάποιον άλλο και αυτό είναι δεδομένο. Το οτι εγώ μπορώ και θέλω να μιλήσω αρκετά για πράγματα που έχουν να κάνουν με σχέδια, ιντερνετ, γλώσσες προγραματισμού, αποτελεί πλέον κίνητρο!

Με τον φίλο μου, συζητούσαμε για το πως-που-ποτε θα μπορούν να μαζέυονται άνθρωποι για να πεί ο καθένας οργανωμένα σε χρονικά πλαίσια (45-30 λεπτά) για τα πράγματα που θα ήθελε να πεί. Να δώσουμε την απαραίτητη οργάνωση σε υλικά και σε χρόνο. Ας το δούμε σε παράδειγμα...

Η κοπέλα μου ξέρει για το ECDL, θα μπορούσε επίσης να μιλήσει σε άλλους 5-6 για ένα μισάωρο γιαυτό. Ο φίλος μου ξέρει πως εγκαθιστά κάποιος στο σπίτι του DSL. Ο καφετζής θα έρθει να πεί πως κάνουν τον καλό ελληνικό. Ο ηλεκτρολόγος θα μιλήσει για τις λάμπες και πως τις αλλάζουν,... κτλ. Κάνουν λοιπόν ένα απόγευμα σε κάποιον χώρο, ακόμη και καφετέρια κάνει, λόγω μικρού αριθμού. Λεέι ότι θέλει να πεί και στο τέλος ρωτάει τους ακροατές ποιός ξέρει κάτι,οτιδήποτε... ρωτάει επίσης αν θέλει να μιλήσει γιαυτό. Σίγουρα κάτι θα βρεί και αν δεν βρεί να πεί ιδεές για το τι θα ήθελε να μάθει. Με αυτόν τον τρόπο μπαίνουν και άλλοι στην λογική και συνεχίζεται ο κύκλος μετάδοσης μέσα απο μια άλλη -προγραμματισμένη και προωθημένη συνάντηση.

Καθώς η κουβέντα προχωράει σκεφτόμαστε την μορφή του startup,... δλδ site. Ηδωμεν,..

Κοιτάχτε το post του φίλου μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: